fredag 25 oktober 2013

På stan med vänner på Svensk Tenn

Fredag har en härlig känsla även om man inte jobbar, förväntningarna är höga inför helgen.
Kanske att man kan unna sig en choklad  eller ett glas vin till kvällen.
Just nu är det inte så mycket sus och dus i mitt liv inga härliga krogkvällar, snälla kom tillbaka.
I dag ska jag i alla fall på afternoon tea på svensktenn med vänner från förr , bara så Lovely.
Visst inte att det var en trend här i Stockholm men så internationellt ! härligt!
Så nu ska jag och mitt Amex eller ja Kanske Andys amexkort ner på stan...... känner att det bränner i min ficka vill ut och användas. Vem vet kanske hittar jag något fint på strandvägen.
Återkommer med info , hoppas på lite härligt skvaller som kan göra att mitt liv inte känns så miserabelt. Väntar fortfarande på min container som fortfarande gungar  på atlantens vågor till Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar