tisdag 24 september 2013

Flyttlass ute på Atlanten i 3 månader...snart här...

Jag har Just flyttat in i min lilla våning här i Stockholm Vasastan . Väntar på mitt bohag som just nu är någonstans på en båt över Atlanten....3 månader tar  resa över för kartongerna . Själv tog jag flyget och var framme efter 8 timmar.
Och här sitter jag nu med ekande tom lägenhet , men med 4 stora reseväskor med delar av min garderob i , alltid  något!
Ja, den är inte helt tom. Jag har en säng och det står några kartonger längst en vägg.
Får inte glömma min älskade dator har jag ju , vad vore man utan den i dag?
Tänk att man, jag skulle sitta här  som 35 åring i tom lägenhet , utan jobb och man.
Kan livet blir bättre?

2 kommentarer:

  1. Hej Lilly
    vad roligt att du är tillbaka, lycka till med bloggen;)
    kram S

    SvaraRadera
  2. Tack ! Puss till dig S Love Lilly :-)

    SvaraRadera